Nudli, az érzelmek és a texasi láncfűrészes mészárlás

Újra eszembe jutott az a hipotézisem, hogy Nudli nem viseli túl jól a meghitt, érzelemteli helyzeteket. Annak idején többek között abból jutottam erre, hogy egyszer amikor kedvesen átöleltem, teljes erőből felugrott és a fejével szétcsapta az állkapcsom. Úgy értékeltem hogy ahhoz már elég idősnek kéne lennie hogy összekösse hogy ha a feje fölött van a fejem és felugrik akkor belém fog ütközni, de lehet hogy én gondoltam rosszul.

Most meg akkor jutott újra eszembe, amikor nézte a Merida a bátrat és lelkendeztem hogy nem is tudtam hogy ez ilyen jó film, és azzal támasztottam alá hogy tényleg tetszett, hogy nem temetkeztem a laptopba hanem újra meg újra kilestem mert érdekelt a sztori, neki pedig eszébe jutott hogy korábban azt meséltem az ötven első randiról, hogy ahányszor meglátom a tévében kapcsolgatás közben, mindig odaragadok és végignézem. Ennek együtt örültünk, majd elkezdte piszkálni Bercit és indult a visítozás. Viszont ma be is tette az ötven első randit, végig is néztük, a vége nagyon megható, utána pedig besértődött Bercire és elkezdte szívatni.

Ez is egy olyan tulajdonság (hogy kényelmetlenül érzi magát érzelmes helyzetekben és kilép belőlük) amit nem tudok eldönteni hogy nature vagy nurture eredetű. Nem nehéz az érzelmi gátoltság sémához kötni, a sémákat pedig részben a velünk született tulajdonságok, részben a korai élmények alakítják ki.

Mostanában a filmekre (ezen belül a horrorfilmekre) tolódott Nudli érdeklődése (nem engedünk neki horrorfilmet nézni mielőtt valaki hívná a gyerekvédelmet) (de elég durva részleteket lát sajnos különböző videókban). Apu felhívta a figyelmét az 1001 film amit meg kell nézned mielőtt meghalsz című könyvre, most kb megtanulja fejből az összeset meg hogy melyik mikor készült, most éppen érdekes triviákat mesél róluk, pl hogy a világ legijesztőbb filmje az Ördögűző.

Most meg elolvasta amit írtam, az a kommentárja hogy eddig is tudta hogy mikor készült az összes horrorfilm. Az érzelmekről meg hogy tényleg gyakran nyálasnak tartja őket és kipattan a helyzetből, máskor meg csak unatkozik és elkezd valamit csinálni. A fent említett helyzetben sehogy sem érezte magát, átlagosan.

Leave a comment