parenting win

A gyerekek többségéhez hasonlóan a mieinket is lenyűgözik a reklámok, viszont büszkén jelenthetem hogy elsajátították a szükséges kritikus hozzáállást is. Megnyugtató, hogy háttértudás hiányában is alapból kételkedve fogadják, amit hallanak. Berci utoljára az ikea reklámon akadt ki, szerinte a karácsony nem arról szól hogy összegyűlik a család, hanem a szeretetről. Nudlinak meg a láz szerepét magyaráztam a szervezet fertőzések elleni küzdelmében, amikor megjegyezte hogy az immunrendszer egy hülyeség, az activia reklámban emlegetik mindig.

Advertisements

2 thoughts on “parenting win

  1. Erről az jutott szembe, hogy bár a gyerekem rém szar iskolába jár, tavaly 2 hónapig az volt a tananyag hogy reklámokat néztek (nem tudom milyen tantárgyból) és azt kellett felfedezni, mivel cseszik át az embert benne. Meg reklámokat kellett csinálni számítógépes programokkal. (10 évesen) Ha belegondolok, nem is volt olyan rossz ötlet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s